خرابی بک لایت تلویزیون ال جی 55uh65200

خرابی بک لایت تلویزیون ال جی 55uh65200

در این مقاله خرابی بک لایت تلویزیون ال جی 55uh65200 و مدل شرکتی 55uh65200gi را مورد بررسی قرار می دهیم . ایراد به این صورت است که تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد و صفحه تلویزیون تاریک است .

نوع دیگر خرابی به این شکل است که پس از روشن کردن صفحه تلویزیون و بالا امدن لوگو ال جی صفحه تلویزیون تاریک می گردد .

پس از بررسی های لازم علت خرابی بک لایت تلویزیون بود . بک لایت همان لامپ های ال ای دی هستند که وظیفه روشنایی صفحه تلویزیون را دارند . زمانی که لامپ های بک لایت بسوزد صفحه تلویزیون سیاه می شود و تلویزیون تصویر ندارد .

برای رفع این مشکل باید بک لایت تعویض گردد . بک لایت 55uh65200 از نوع smd و 2 خط است که در پشت تلویزیون قرار می گیرد . بدلیل اینکه لامپ ها عمر مفید دارند بهتر است کل بک لایت تعویض شود تا با خیالی راحت از تلویزیون استفاده کنید .

نحوه تعویض بک لایت تلویزیون ال جی 55uh65200

پس از باز کردن تلویزیون و برداشتن صفحه نمایش باید صفحات رفلکتور برداشته شوند تا به بک لایت رسید . حال با استفاده از یک تستر تک تک لامپ ها را چک کنید تا ببینید چه تعداد از لامپ ها سوختند . توجه داشته باشید حتی اگر یک عدد لامپ بسوزد کل بک لایت قطع می شود و در برخی موارد تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد .

اگر مشتری خانگی هستید به دلیل احتمال بالا در شکسته شدن صفحه نمایش به هیچ عنوان این کار را خودتان انجام ندهید و از یک تکنسین بخواهید این کار را برای شما انجام دهد .

جهت رفع ایراد خرابی بک لایت تلویزیون ال جی 55uh65200 تنها کافیست بک لایت تعویض گردد تا مشکل برطرف شود . اگر این ایراد برای شما هم پیش امده با شماره 02177713022 تماس بگیرید .

شما می توایند مطالب کاملی درخصوص تعمیر تلویزیون ال جی و تعمیر بک لایت تلویزیون را در این قسمت بخوانید همچنین از صفحه اینستاگرام ما بازدید کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *